Cena produktů s příznakem AKCE platí pouze do vyprodání skladové zásoby.

ATTITUDE Rozjasňující tuhé sérum na obličej Oceanly s vitamínem C, 30 g

Kód: AT323
949 Kč / ks 784 Kč bez DPH
Skladem u partnera
Možnosti doručení

Máte dojem, že vaše je vaše pleť pohaslá, mdlá, potřebovala by zkrátka trochu rozzářit? Dopřejte jí péči v podobě rozjasňujícího tuhého séra na obličej ATTITUDE Oceanly – z nové řady inspirované oceánem, která myslí na vaši pleť i čisté životní prostředí. Díky jemné a pevné textuře bude obličejové sérum ATTITUDE Oceanly Phyto-Glow vašim nejlepším spojencem pro oživení pleti

Detailní informace

Detailní popis produktu

Revitalizuje mdlou pokožku pomocí přírodních ingrediencí, zejména fytoglykogenu. Tahle látka rostlinného původu je účinnou novinkou ve světě kosmetiky a umí dlouhodobě hydratovat pleť účinněji než kyselina hyaluronová. Působí také skvěle pro snížení známek stárnutí pleti.

Mimo fytoglykogen pro rozjasnění v séru najdete:

  • stabilizovaný vitamin C s antioxidačními vlastnostmi, který sjednocuje pleť,
  • matující extrakt z řas pro obnovení vláčnosti pleti
  • provitamin B5, který udržuje pokožku hladkou a zdravou i na pohled.

Sérum Phyto-Glow z řady Oceanly od značky ATTITUDE je neparfémované a dodávané v recyklovatelných papírových tubách bez plastů. Pro jejich výrobu byl využitý materiál z udržitelně obhospodařovaných lesů, a je tak šetrné nejen k pokožce, ale i životnímu prostředí.

Benefity:

  • Dermatologicky testované neparfemované složení, které je jemné, pevné a rychle se vstřebává do pokožky.
  • Obohaceno o přírodní ingredience, jako je stabilizovaný vitamín C s antioxidačními vlastnostmi, výtažek z řas pro obnovení pružnosti, fytoglykogen pro obnovení jasu a provitamín B5, který udržuje pokožku jemnou, hladkou a zdravou.
  • Má certifikaci EWG ("Environmental Working Group"), která pomáhá lidem vybírat jen ty zdravé, bezpečné a k přírodě šetrné produkty.
  • Dodává se v revolučním bezplastovém a recyklovatelném papírovém obalu s certifikací FSC.
  • Všechny produkty ATTITUDE jsou bez živočišných složek, netestované na zvířatech. ATTITUDE je členem programu PETA („People for the Ethical Treatment of Animals“), což je největší nezisková organizace bojující za práva zvířat na světě.
  • Pro výrobu produktů ATTITUDE jsou použity 100% obnovitelné zdroje energie.

Použití:
Pomocí push-up aplikátoru vysuňte sérum z obalu. Naneste na vyčištěný a lehce navlhčený obličej a vmasírujte do pokožky, dokud se úplně nevstřebá. Použijte před použitím krému na obličej. Lze použít ve dne i v noci.

Balení: 30 g.

Složení:
Propandiol, glycerin, voda, stearát sodný, výtažek z mořské řasy Palmaria palmata, panthenol, polyglyceryl-6 laurát, polyglyceryl-10 oleát, sorbitan palmitát, glykogen, 3-o-ethyl kyseliny askorbové, kaprylhydroxamová kyselina, magnolol, honokiol, glyceryl kaprylát.

Doplňkové parametry

Kategorie: Pleťová séra
Hmotnost: 0.03 kg
Dermatologicky testováno: Ano
Hypoalergenní: Ano
Testováno na zvířatech: Ne
Vegan: Ano
Země výroby: Kanada

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Attitude - Přírodní drogerie a kosmetika - EkoDěcko

Attitude je významným výrobcem ekologicky šetrných produktů pro péči o domácnost a kosmetických přípravků, a to již od roku 2005. Tato kanadská společnost si klade za cíl poskytovat spotřebitelům produkty, které jsou nejen účinné, ale také bezpečné pro zdraví a životní prostředí.

V jejich nabídce naleznete rozmanitou škálu výrobků, od pracích prášků a čistících prostředků, přes tekutá mýdla, šampony, kondicionéry a deodoranty, až po produkty pro péči o děti. Attitude se zaměřuje na ekologickou udržitelnost, což se projevuje v biologicky odbouratelných produktech a recyklovatelných obalech. Při výrobě preferují rostlinné suroviny a vyhýbají se zbytečným chemikáliím, které by mohly škodit zdraví nebo přírodě.

Proč Attitude:

  • Účinné 
  • Bez zbytečné chemie
  • Šetrné k životnímu prostředí

 

Produkty Attitude naleznete v kategoriích: Osvěžovače vzduchuPraní, Mytí nádobíEco kosmetikaPro děti a maminky a Pro zvířata.

 

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.