Cena produktů s příznakem AKCE platí pouze do vyprodání skladové zásoby.

Hagi Přírodní micelární voda, 250 ml

Kód: ECO111906
222 Kč / ks 183 Kč bez DPH 89 Kč / 100 ml
Skladem
Možnosti doručení

Potřebujete kosmetiku, která vaši pleť dokonale očistí od make-upu a nečistot, zanechávajíc ji jemnou a připravenou na další péči? Zkuste tento hydratační micelární fluid, který v sobě spojuje účinnost s přírodní péčí.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Tento přírodní micelární fluid byl vytvořen speciálně pro odličování obličeje. Důkladně odstraňuje make-up a nečistoty nahromaděné během dne. Micelární částice jemně přitahují nečistoty a vyčišťují pokožku od barevných pigmentů kosmetiky. Jeho složení zahrnuje přírodní ingredience jako jsou řasy, chrpa a betainy, které pomáhají udržovat hydrolipidovou rovnováhu pokožky a chrání ji před nadměrnou ztrátou vlhkosti.

Vlastnosti:

  • Zklidňující 
  • Betainy pro udržení rovnováhy hydrolipidové bariéry
  • Antiseptický a protizánětlivý výtažek z chrpy
  • Nízkomolekulární kyselina hyaluronová pro optimální hydrataci

Použití:

Nanesete tekutinu na vatový tampon a jemně otřete po obličeji a krku. K odstranění make-upu z očí přiložte navlhčený vatový tampon na zavřené oko, chvíli ponechte a poté jemně setřete dolů podél řas. Vaše pleť je tak připravena na další kroky péče.

Objem: 200 ml

Složení:

Voda, pentylenglykol, glycerin, decylglukosid, betain, panthenol, extrakt z Macrocystis Pyrifera (kelp), extrakt z květů Centaurea Cyanus (chrpa), kyselina hyaluronová, polyglyceryl-6 kaprylát, polyglyceryl-4-kaprát, kyselina fytová, kyselina sodná, citrónová , Sorbát draselný, Parfém.

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Tonika a pleťové vody
Hmotnost: 0.25 kg
Bez parabenů: Ano
Bez SLS/SLES: Ano
BIO: Ano
Dermatologicky testováno: Ano
Objem: 250 ml
Přírodní: Ano
Testováno na zvířatech: Ne
Vegan: Ano
Země výroby: Polsko

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Hagi

Hagi, značka, která se zrodila z jednoho snu - udělat něco dobrého a sdílet to se světem. Od samého počátku pevně věří v to, že láska a pozitivní energie vložená do výroby produktů se vrátí.

Myšlenka vytvořit společnost vyrábějící přírodní kosmetiku vznikla v mysli chemičky a kosmetičky Hanie v 90. letech minulého století. Avšak v té době bylo v Polsku obtížné nalézt přírodní suroviny a přívětivý trh pro takové produkty. Sen však zůstal živý a jakmile se naskytla příležitost, byl splněn. Haniu svou vášeň pro tvorbu přírodní kosmetiky předala její dceři Agatě a Gabryši. Společně vstoupili do laboratoře a začali společně tvořit, zkoušet a vymýšlet své první produkty. Název Hagi vznikl přirozeně jako zkratka z prvních písmen jmen zakladatelů: H - Hania, A - Agata, G - Gabrysia a I - ostatní, kteří pomohli vytvořit HAGI.

Dnes je Hagi týmem technologů, kosmetologů, chemiků, specialistů na kvalitu, vůně a bezpečnost, ale především opravdových nadšenců plných energie a touhy jednat. S kreativní energií a vášní, a také díky síle a podpoře tří blízkých žen, vznikla společnost vyrábějící přírodní kosmetiku s bohatými ingrediencemi dostupnou pro každého.

Hagi klade důraz na autenticitu, vášeň a závazek. Všechny produkty jsou nejprve testovány na vlastní kůži, než jsou uvedeny na trh, a jsou vytvořeny jako reakce na životní potřeby naší pokožky. Srdcem společnosti je vášeň a touha jednat, což se odráží ve všech aspektech podnikání. Zároveň se Hagi zavázala k ochraně planety a lidí, zejména žen, a podporuje je prostřednictvím různých aktivit.

Hagi se vyznačuje bohatými ingrediencemi, lokální výrobou, unikátními vůněmi, krásným designem a inovacemi. Společnost se nebojí razit cestu, vytvářet trendy a mluvit o tom, co zůstalo nevyřčeno. Zároveň se aktivně angažuje v podpoře žen a věří v sílu jejich potenciálu. Snaží se podporovat ženy v podnikání a vzdělávat je k péči o sebe a své potřeby. To je posláním Hagi.

Produkty této značky naleznete v kategorii: Poporodní kosmetikaKoupelové soli a směsi, Krémy na ruce a tělo, Sprchové gely a mýdla, Sprchové gely, Proti vráskám, Anti-Age, Noční krémy

 

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.