Cena produktů s příznakem AKCE platí pouze do vyprodání skladové zásoby.

Tuhé sérum na obličej proti stárnutí pleti ATTITUDE Oceanly s peptidy 30 g

Kód: 325
949 Kč / ks 784 Kč bez DPH
Skladem u partnera
Možnosti doručení

Vaše pleť už není tak pružná a hladká, co bývala? Sem tam se objeví vráska, sem tam povislá kůže… nezoufejte, a raději jí pošlete něco dobrého na pomoc. Co třeba tuhé sérum na obličej proti stárnutí pleti ATTITUDE Oceanly - z nové řady inspirované oceánem, která myslí na vaši pleť i čisté životní prostředí? Působí také jako prevence!

Detailní informace

Detailní popis produktu

Se svou jemnou a pevnou texturou bude pleťové sérum Phyto-Age nepostradatelným spojencem vaší kosmetické rutiny. Omlazuje pokožku pomocí složek schválených EWG, jako je hlavně fytoglykogen. Tahle látka rostlinného původu je účinnou novinkou ve světě kosmetiky a umí dlouhodobě hydratovat pleť účinněji než kyselina hyaluronová. Působí skvěle pro snížení známek stárnutí pleti.

Mimo fytoglykogen proti stárnutí v séru najdete:

  • rostlinné peptidy pronikající do pokožky a stimulující tvorbu kolagenu - pro regeneraci přirozené hydratační bariéry pleti.
  • revitalizující extrakt z řeřichy.

Sérum Phyto-Age z řady Oceanly od značky ATTITUDE je neparfémované a dodávané v recyklovatelných papírových tubách bez plastů. Pro jejich výrobu byl využitý materiál z udržitelně obhospodařovaných lesů, a je tak šetrné nejen k pokožce, ale i naší planetě. Umí uhladit stopy času na pleti, aniž by zanechalo stopy na životním prostředí. 

Proč si pořídit tuhé sérum proti stárnutí pleti ATTITUDE Oceanly Phyto Age?

Dermatologicky testované neparfemované složení, které je jemné, pevné a rychle se vstřebává do pokožky.

Obohaceno o přírodní ingredience, jako je revitalizující extrakt z řeřichy, fytoglykogen pro snížení známek stárnutí a peptidy pro obnovu přirozené hydratační bariéry pokožky.

Má certifikaci EWG ("Environmental Working Group"), která pomáhá lidem vybírat jen ty zdravé, bezpečné a k přírodě šetrné produkty. 

Dodává se v revolučním bezplastovém a recyklovatelném papírovém obalu s certifikací FSC.

Všechny produkty ATTITUDE jsou bez živočišných složek, netestované na zvířatech. ATTITUDE je členem programu PETA („People for the Ethical Treatment of Animals“), což je největší nezisková organizace bojující za práva zvířat na světě.

Pro výrobu produktů ATTITUDE jsou použity 100% obnovitelné zdroje energie.

Použití:
Pomocí push-up aplikátoru vysuňte sérum z obalu. Naneste na vyčištěný a lehce navlhčený obličej a vmasírujte do pokožky, dokud se úplně nevstřebá. Použijte před použitím krému na obličej. Lze použít ve dne i v noci.

Balení: 30 g.
Země původu: Kanada

Složení: 
Propandiol, glycerin, voda, stearát sodný, glykogen, hydrolyzovaný sojový protein, výtažek z potočnice (řeřicha), aminokyseliny rýže, kyselina kaprylhydroxamová, glyceryl kaprylát, hydrolyzovaný výtažek ze semen baobabu, prolin.

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Pleťová séra
Hmotnost: 0.03 kg
Testováno na zvířatech: Ne
Vegan: Ano
Země výroby: Kanada

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Attitude - Přírodní drogerie a kosmetika - EkoDěcko

Attitude je významným výrobcem ekologicky šetrných produktů pro péči o domácnost a kosmetických přípravků, a to již od roku 2005. Tato kanadská společnost si klade za cíl poskytovat spotřebitelům produkty, které jsou nejen účinné, ale také bezpečné pro zdraví a životní prostředí.

V jejich nabídce naleznete rozmanitou škálu výrobků, od pracích prášků a čistících prostředků, přes tekutá mýdla, šampony, kondicionéry a deodoranty, až po produkty pro péči o děti. Attitude se zaměřuje na ekologickou udržitelnost, což se projevuje v biologicky odbouratelných produktech a recyklovatelných obalech. Při výrobě preferují rostlinné suroviny a vyhýbají se zbytečným chemikáliím, které by mohly škodit zdraví nebo přírodě.

Proč Attitude:

  • Účinné 
  • Bez zbytečné chemie
  • Šetrné k životnímu prostředí

 

Produkty Attitude naleznete v kategoriích: Osvěžovače vzduchuPraní, Mytí nádobíEco kosmetikaPro děti a maminky a Pro zvířata.

 

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.